هدر سایت

پاکت سازی و هدف از بسته بندی محصولات چیست؟

محصولات ساخته دست انسان با استفاده از امکانات روز تولید می شوند که نیازمند پاکت سازی (بسته بندی) هستند. این امر در عصر حاضر بسیار مهم می باشد. پاکت ها دسته ای از کالاهایی هستند که توسط انسان برای بسته بندی به کار برده می شوند.
امروزه پاکت سازی یکی از نیاز های اصلی برای بسته بندی محصولات به شمار می رود. هر چه به سمت جلو پیش می رویم خلاقیت در پاکت سازی (بسته بندی) و نوع آن که یکی از نکات مهم و واجب هر محصول میباشد، مطرح می گردد.
در زمینه بسته بندی جنبه های گوناگونی وجود دارد که میتوان آنها را مورد بحث و بررسی قرار داد. هویت بخشی ، امنیت ، ایمنی و سلامت و در نهایت حمل و نقل ، همگی از اصول اولیه بسته بندی محصول به شمار می آیند.

تعریف بسته بندی و فواید :

بسته بندی شخصیت محصول است و مانند شناسنامه عمل می‌کند. معمولا بسته بندی محصولات دارای اسم تولیدکننده ی آن محصول ، تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، فواید و معایب ، مواد اولیه به کار برده شده در آن کالا و درکل گویای تمام ویژگی های آن محصول می باشد. بدین ترتیب کالایی که با بسته بندی مخصوص خود و شرکت به عرضه برسد، دارای مدرک شناسایی می باشد و به خریدار این امکان را می دهد که با چشمی باز تر و خیالی آسوده تر کالا را خریداری کند .

درکل  اعتبار آن محصول است و امری بسیار مهم در تولید و عرضه ی انواع کالا می باشد.

همانطور که ذکر شد امروزه خدمات پاکت سازی بصورت گسترده در این بحث حاضرشده و دست به کار شده اند. کارخانه های بزرگ و قدری پا به عرصه ی صنایع پاکت سازی و بسته بندی محصولات گذاشته اند. درکنار بسته بندی و پاکت خدمات چاپ نیز حائز اهمیت است. و مورد بحث قرار می گیرد.

شرکت صنایع تولیدی چاپ و بسته بندی ترنج در کنار خدمات بسته بندی و پاکت سازی ، خدمات چاپ و طلاکوب و همچنین طراحی را نیز انجام می دهد. در مجموعه ترنج همه چیز یکجا انجام می شود و همه چیز به دلخواه مشتریست.

b2ff3c0f 014e 49a5 abfc dbe4dd870f7b 300x172 - پاکت سازی و هدف از بسته بندی محصولات چیست؟

دستگاه چاپ-صنایع چاپ و بسته بندی ترنج

بسته بندی انواع محصولات بصورت رول و یا پاکت شده چاپی و خام در مجموعه ترنج.

پاکت سازی و دوخت انواع مختلف :انواع پاکت های چندلایه، پنجره دار، زیپ کیپ دار – پاکت های دو طرف گاست ( دو طرف عطف) و ته گاست، دو و سه طرف دوخت – پاکت های ساندیسی و فویلی ، کامل متالایز و داخل متالایز ، سلفونی ، پاکت های کامل شفاف ، کرافتی و سفید گلاسه ، متالایزی رنگی ، کاغذی و … .

بسته بندی محصول شما ویترین کار شماست به آن اهمیت دهید.

فهرست
× نیاز به مشاوره دارید؟